«Адреналін» U-15 та U-17 поступився одноліткам з «Вереса»

Команди луцького «Адреналіну» U-15 та U-17 програли свої матчі одноліткам з рівненського «Вересу» в четвертому турі ДЮФЛУ, хоча обидві вікові групи могли взяти очки при вдалому перебігу обставин.

Матчі 4 туру ДЮФЛУ відбулися 29 вересня.

Так, у матчі між U-15 перша половина завершилася з рахунком 0:1 на користь рівнян. Загалом лучани програвали по ходу гри з рахунком 0:3, проте зуміли зібратися та відіграти два голи. Однак наприкінці пропустили необов’язковий гол – воротар випустив м’яч, що дозволило «Вересу» оформити четверте взяття воріт. В підсумку, матч завершився з рахунком 2:4.

«Хлопці починають трішки думати на полі. «Верес» іде на першому місці, тому в цій поразці немає нічого страшного. Футболісти проявили характер. Ми будемо боротися і далі, хлопцям потрібно зробити багато роботи. Вже зараз вони почали розуміти, що це не першість області чи району. Ми трішки збільшили час тренування, тому футболісти потрохи починають рости. З цих чотирьох зіграних ігор при вдалому збігу обставин ми могли брати 4-6 очок», – зазначив тренер U-15 Віктор Мунтян.

Натомість «Адреналін» U-17 мінімально поступився одноліткам з Рівного, пропустивши єдиний гол у матчі в середині другої половини зустрічі, після якого не встиг відігратися .

Тренер «Адреналіну» U-17 Дмитро Трефіловський відзначив, що команді вдалося трішки виправити ситуацію, яка була у попередніх іграх. «Моменти створювалися біля обох воріт. М’яч влучав у поперечину як наших воріт, так і у рамку воріт «Вереса». Гра була рівною – гості не забили кілька моментів і ми не забили свої моменти. У середині другого тайму пропустили гол, після якого не встигли відігратися. Хоча гра була нічийною», – зазначив Дмитро Трефіловський, додавши, що не має претензій до футболістів по самовіддачі, але деяким з них не вистачає майстерності та досвіду.

Відзначимо, що в наступному турі «Адреналін» поїде на виїзд до Чудніва, де зіграє з ДЮСШ-АІК .

Коментарі

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *